lördag 25 juli 2009

1.000 besökare på bloggen!

Denna vackra skapelse kan bli din...
***
Vi firar vår 1.000:e besökare på bloggen med en liten tävling! Vi lottar ut ett stycke handgjort kors av lakansväv och spets, dekorerat med sötvattenpärlor och berlocker, höjd ca.25cm. För att vara med att tävla så lämnar du en kommentar här och lägger upp vår logga eller bilden av korset på din blogg och länkar till oss. Har du ingen blogg så går det bra att vara med ändå. Berätta för några vänner om oss och skicka oss ett mail till lavendeldrommar@hotmail.com.
Tävlingen pågår t.o.m. söndagen den 2/8.
Ha en skön helg,
Jenny och AnnaKarin

13 kommentarer:

Home By Virginia sa...

Oooiii for et nydelig kors...!!! :D Jeg blir gjerne med og linker selvfølgelig på min blogg... :)

Ha en skjønn søndag...!!!

*--- Klem ---*

Lilla hjärtat sa...

Hej!

Jag vill ärna vara med och tävla!
Självklart så länkar jag!
Kram anna-Karin

Chruss sa...

Här är en till som vill vara med i utlottningen - er butik var ljuvlig!

pysseltanten sa...

Hallooooj...
Klart jag vill va med o tävla om ett fint kors...=)))
Länkar sååklart oxå...
Ska kolla vidare nu på er fina blogg...
Natti natti...
Kraamizar Git

Mjuka sa...

Vill såklart vara med i er tävling!! Så fint! Jag länkar hos mig
kram Malin

clea sa...

vilket fint och supersött kors!
jag är med!
jag har länkat med bild och logga här:
http://cleaclea.blogg.se/2009/july/2-augusti-kors.html
grattis till besökarna!
kram, clea

ANNIKA sa...

Grattis till alla besök!Är med i tävlingen -mejlar till dig...
ANNIKA

Norrdalen sa...

Jag får ta mig i kragen och komma ut o kika! Är gärna med i tävlingen! Har länkat från min blogg, i högerspalten.

Kram Jannica i Ärla

lottens vita och gröna sa...

ohhh såklart vill jag pröva om jag har tur, sååå fint! varmkrma lotten
länkar dårå!

Isn't she lovely sa...

Grattis!
Självklart vill jag vara med och tävla om det fina korset. Länkar från min blogg.
Härlig blogg ni har =)
Kramar!

lyckebrants lycka sa...

Åh, vilka fina kors!....
Vill mer än gärna vara med i utlottningen!!!
Länkar gör jag också.
Nu ska jag fortsätta att kika i er blogg.
Kramar
från Bälinge/Uppsala
Rose-Marie

tani sa...

ååå..jeg vil gjerne være med å tævla om et sånt nydelig kors,selv om jeg kankje befinner meg på gal side av grensen:)
har lagt dere til i min liste også:)

Maliva`s verden sa...

Nydelig kors..gøy at jeg fant frem hit,og helt i siste liten før trekningen:O)Kommer innom igjen jeg!Klem fra Malivasverden