söndag 26 juli 2009

Nu har vi piffat vid badkaret

Vem vil inte ta ett litet dopp här?


Nu säljer vi även spets på metervara
***
Ännu en helg är över. Många härliga besök med mycket folk i rörelse. Helt underbart. Nu ska vi bege oss på två dagars kryssning. Bara njuta av lugnet. Inga barn. Inga män. Få middagen serverad och avdukad utan att vi behöver bry oss. Och så prata, prata, prata. Det blir nog en hel del prat om Lavendeldrömmars framtid. Såå rolig denna sommar blivit. Inte alls vad vi förväntat oss. Än är det många helger kvar men sedan blir det nog lite uppehåll när kylan drar sig närmare. Klart är i alla fall att vi kommer att göra åtminstone någon helg med höst-och/eller vinteröppet. För lite mys och sånt ska vi väl ha även då ;)?
***
Ni glömmer väl inte bort tävlingen som pågår till nästa söndag?
Kram, Jenny och AnnaKarin

5 kommentarer:

pysseltanten sa...

Vilken mysig blogg ni har...o myyysig butik...
Ha en fin vecka...
Kraamizar Git

Golden&Vitt sa...

Hej , vad roligt att hitta hit.Tänk vad man kan fynda på sin egen tomt, jätte fint med badkaret.

Och tävlingen vill jag vara med på, länkar såklart.

Ha en mysig fortsatt sommar/ annika i Haparanda

Vardagslycka sa...

Himmel, vilket fint fynd ni har gjort, vilket underbart kar ni hittade! Är det också till salu eller behåller ni det?
Ha nu riktigt underbara och sköna dagar ute på havet och passa på att bara vara.
Självklart vill jag gärna prova lyckan och vinna ett fint kors, ska försöka få till det där med länkningen bara...
Ha det så gott.
Kram, Carina

Blåbär och Mjölk sa...

Hej Jenny och AnnaKarin!
Himlar så mysigt ni har det. Hos er skulle jag vilja gå och strosa och titta på allt fintsom ni har. Självklart vill jag vara med och tväla om lakankorset!!! -Sååååå fint! Den skulle passa så bra i mitt kök! -Vill ha! hihi. Jag är ny här ute i bloggvärlden och har en liten blogg om vit inredning. Självklart hoppas jag på nybörjar tur och länkar till er från min blogg. Sparar er under mina favoritbloggar också, så att jag kan "hålla koll på er" *ler*.
Kram till er båda från Åsa med bloggen blåbär och Mjölk.

lottens vita och gröna sa...

ohhh vilken härlig blogg och butik!!! varmkram lotten