söndag 5 juli 2009

Oj, oj, oj...

Detta är en riktig goding. Päronkaka med syltad ingefära.

Så här kan det se ut vid fikabordet.

***

...vilken helg vi har haft! Efter förra helgens invasion så trodde vi att denna helg skulle vara lugnare, men icke. Så många trevliga människor som kommit och handlat i vår gårdsbutik! Detta har resulterat i att vi nu måste ha en riktigt aktiv vecka för att kunna fylla alla tomma hyllor och vrår. Förhoppningsvis kommer vi även att hinna med att göra en del betongskapelser också till helgen, men det återstår att se. Tack till alla tips och idéer som ni ger oss!
Ha en skön vecka!
Jenny och AnnaKarin


4 kommentarer:

Ingis sa...

Härlig butik...hoppas jag hittar dit...länkar gärna till butiken på min blogg om ni vill.
Lycka till! /Ingis

Penseldraget sa...

hej
oj så kul att hitta hit nu vet jag att de blir ett besök inbokat hos er, de ser ju hur fint och mysigt ut som helst =)
kram pia

Unknown sa...

Vad roligt att ni hittat oss! Ni är varmt välkomna i sommar! Det är bara att ringa om ni inte hittar.

Kram, AnnaKarin och Jenny

Vicki sa...

Hej hej =) Tusen tack. Nja det är en tung period nu, men jag försöker hasa mig framåt. Hoppas det är bra med dig. Kram =)