måndag 3 augusti 2009

och vinnaren är...

Lilla och stora kotavlan.

Denna underbara margarinlåda har stämplade tryck runt hela lådan, t.o.m. under!
***

... Lottens vita och gröna! Stort grattis till det piffiga korset som nu är ditt!

Jag tänkte också förtydliga lite runt kotavlorna då vi fått många frågor. De finns i två storlekar, en på 20x30cm för 275:- och en på 30x40cm för 350:-. Det är gamla, fina kotavlor, alltså inget nyproducerat. Är man intresserad av en tavla så går det bra att maila oss på lavendeldrommar@hotmail.com så skickar vi en tavla.
***
Ha nu en riktigt skön vecka!
Kram, Jenny (AnnaKarin hälsar) ;)

5 kommentarer:

Blåbär och Mjölk sa...

Grattis Lotten!!!
Korset ser jättefint ut. :)
...
Vilken välbehållen o tjusig margarinlåda! Helt underbar.
Önskar er en fin kväll!
Kram / Åsa.

Home No.1 sa...

Stort grattis Lotten!
Och vilka läckra grejor!
Kram Annica.

Inspiration i vitt sa...

Hej på er tjejer, alltid lika kul att titta in till er, ni har så mycket fint att visa och vad härligt med riktiga kosse tavlor.
Stort grattis tll Lotten oxå.
Kram på er/Ingela.

ängeln i vitt sa...

Halloj tjejer!

Stort grattis till Lotten. Tyvärr kunde jag inte länka... det gick bara inte så efter fjärde gången gav jag upp.... surt.

Tusen tack för väggordet. Jag smackade upp det på sänggaveln och är supernöjd. Klurar på ett nytt ord haha. Ses snart.

Kram på er / Carina

lottens vita och gröna sa...

ohhhhhh här är en glad enska ni veta, jisses så vackert det är, längtar efter det, hihi! tänk att jag var i era trekter härromdan och inte hade jag ordning på var er butik ligger, nu ska detta antecknas ordentligt sådeså!!!

varmkram lotten